Ogłoszenie do postępowania zakupowego

Termin składania ofert przedłużono do 2018-04-17 12:00



Numer PostępowaniaWP.25.00017.2018.S.W.JOCH
Nazwa zamówieniaDostawa odzieży roboczej i ochronnej w roku 2018
MiejscowośćWarszawa
Data publikacji ogłoszenia2018-03-09
Termin składania ofert (data, godzina)2018-03-23 12:00
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentami
Imię i nazwiskoJolanta Chomiczewska
Telefon kontaktowy22 655 46 74
Dane zamawiającego
ZamawiającyMetro Warszawskie Sp. z o.o.
ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa
KRS 0000146121, REGON 015314592, NIP 526-26-73-576,
wysokość kapitału zakładowego: 328 917 500 zł.
Telefon22 65546 74
Faks22 643 39 97
E-mailzam-eh@metro.waw.pl


Plik lub pliki ogłoszenia


FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 1_UBRANIE ROBOCZE Z CZAPK¦ä ROBOCZ¦ä.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 2_KOSZULKA BAWE+üNIANA T-SHIRT.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 3_KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 4_BIELIZNA OSOBISTA.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 5_KOSZULE MUNDUROWE.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 6_ODZIE+¬ OCIEPLANA.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 7_ODZIE+¬ MUNDUROWA.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 8_ELEMENTY UMUNDUROWANIA.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 9_OBUWIE DLA S+üU+¬B MUNDUROWYCH M¦śSKIE BOOTMAN.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 10_OBUWIE DLA S+üU+¬B MUNDUROWYCH DAMSKIE HELIOS.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 11_OBUWIE DLA S+üU+¬B MUNDUROWYCH DAMSKIE WIELBUT.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 12_TRZWIKI OCHORNNE.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 13_SANDA+üY ROBOCZE.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 14_OBUWIE ROBOCZE DLA SPRZ¦äTACZEK.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 15_OBUWIE ROBOCZE DLA DYSPOZYTOR+ôW.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 16_OBUWIE GUMOWE.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 17_R¦śKAWICE ROBOCZE MAPA.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 19_R¦śKAWICE ROBOCZE GUIDE.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 18_R¦śKAWICE ROBOCZE ATG.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 20_R¦śKAWICE OCHRONNE.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 21_R¦śKAWICE SPAWALNICZE.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 22_PRODUKTY 3M ORAZ PELTOR.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 23_PRODUKTY UVEX.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 24_OS+üONA TWARZY.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 25_PRODUKTY JSP.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 26_FARTUCH OCHRONNY.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 27_KOMBINEZONY OCHRONNE.xls
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 28_NAKOLANNIKI PORTWEST.xls
Osw_grupy_kapit zal nr 4.docx
Oświadczenie wykl zal nr 3.doc
Oświadczenie Wykonawcy zał nr 5.doc
zał. 6_wzór_umowy-popr..doc
druk oferty.doc
_zal_7_gwarancja wykonania umowy WZ+ôR.doc
Ogloszenie o zm.pdf
SIWP wraz z załacznikami.pdf
EMKA.CDR
emka.jpg
emka2.gif
WZ+ôR EMBLEMATU DO KOSZUL NIEBIESKICH.jpg
ZDJ¦śCIE HAFTU NA ZAK+üADCE KIESZENI NA KOSZULACH SZAYCH.pdf
ZDJ¦śCIE KRAWATU ORAZ APASZKI.jpg
Pismo dotyczace zmiany terminu składania i otwarcia ofert.pdf Pismo dotyczące zmiany terminu składania i otwarcia ofert z 23.03.2018 r na 09.04.2018 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia terminy
Kopia FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 22_PRODUKTY 3M ORAZ PELTOR.xls Uwaga: Nowy Formularz cenowy dla zadania nr 22
Kopia FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 23_PRODUKTY UVEX.xls Uwaga: Nowy Formularz cenowy dla zadania nr 23
Pismo nr 1 odpowiedz na ptrania Wykonawców zmiana formularza cenowego dla zad 22i 23.pdf Pismo odpowiedź na pytania Wykonawców
Pismo nr 3.pdf
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 20_RĘKAWICE OCHRONNE z dnia 29 03 2018.xls Formularz cenowy dla zadania nr 20 z dnia 29.03.2018
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 23_PRODUKTY UVEX z dnia 29 03 2018.xls Formularz cenowy dla zadania nr 23 z dnia 29.03.2018
Pismo nr 4 zmiana terminu składania i otwarcia ofert.pdf Pismo nr 4 zmiana terminu składania i otwarcia ofert z 09.04.2018 na 17.04.2018
Pismo nr 5 wraz z aktualnymi form cenowym dla zadania nr 22 i 23.pdf Pismo nr 5 odp. na pytania Wykonawców z aktualnymi formularzami cen. dla zadania nr 22 i 23 z dnia 12.04.2018 r
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 22_PRODUKTY 3M ORAZ PELTOR z dnia 12 04 2018r..xls Aktualny formularz cenowy dla zadania nr 22 z dnia 12.04.2018 r.
FORMULARZ CENOWY_ZADANIE 23_PRODUKTY UVEX z dnia 12 04 2018.xls Aktualny formularz cenowy dla zadania nr 23 z dnia 12.04.2018 r.
Rozporzadzenie.pdf Rozporządzenie
Informacja z otwarcia ofert 17 kwietnia br .pdf Informacja z otwarcia ofert
sprostowanie do Informacji z otwarcia ofert 17.pdf sprostowanie informacji publicznej
Informacja o wyb najk oferty strona.pdf Informacja o wyb. najk. oferty zdanie nr 8 i 19
Zawiadomienie o uniewaznieniu postepowania.pdf Zawiadomienie o unieważnieniu zadania nr 7 i 24
Informacja o wyb najkorzystniejszej oferty zad 1 2 5 11 12 13 14 15 16 17 18 20 22 23 25 26 27 28.pdf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 1, 2, 5, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 22, 23, 25, 26, 27, 28
Informacja o uniewaznieniu postepowania na zad 9,10,21.pdf Informacja o unieważnieniu zadania nr 9,10,21
Informacja o wyb.najkorzystniejszej oferty zad 3 i 6 strona.pdf
Informacja o wyb.najkorzystniejszej oferty zad 3 i 6 strona.pdf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 3 i 6
Informacja o uniewaznieniu postepowania strona.pdf Informacja o unieważnieniu zadania nr 4
Powrót do listy ogłoszeń